nytt schabrak + ridbyxor!

Är supernöjd med mina inköp idag, hade såklart velat köpa så mycket mer, men med tanke på att jag var och handlade i onsdags + fyller år om 2 dagar, så är jag mer än nöjd. Köpte ett supersnyggt schabrak på djurgården, stog länge och funderade om jag skulle köpa detta, eller ett blått med vit och svart rand. Men ska tillbaka dit senare så då kanske det blir ytterliggare ett? ;) Tror att detta schabraket kommer passa tarzan superbra, också är det ju bra att ha ett vanligt svart, enkelt att matcha! 
 
 köpte även jag ett par ridbyxor. Supernöjd! ville först ha ridbyxorna i grön färg, men dessa grå är också supersnygga, sitter som en smäck på alla delar också dessutom! Älskar även fickorna på rumpan! 75 kr kostade ridbyxorna och schabraket 99, riktigt kap! 
/tess
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0