Mysdag i stallet, samt ett hårt dressyrpass.

Skulle helst av allt vilja krypa ner under täcket och sova lite, kom hem från stallet för drygt en halvtimme sedan och har hunnit äta lite och duscha, nu återstår lite läxor. Eftersom att internetet fuckade innan, så är jag tvungen att göra dem nu istället, ska kolla på några filmer inom NO samt något engelsktskit, fml. Gör så mycket jag orkar, har ju trots allt en bra anledning, då vårt internet knappt fungerade innan.

ridpasset med tarre gick iallafall toppen, körde lite dressyr i padocken och anpassade träningen efter mitt knä, men övade mycket i skritten, serpentiner, volter, snett igenom och skänkelvikning, sedan tog vi samma övningar i trav, gjorde mycket halt och testade ifall han var med, tempoväxlingar osv. och han lyssnade otroligt bra, bråkade lite men det var trots allt ett tag sedan vi körde ett hederligt dressyrpass, började rida vid 6 och klarade rida ett 55 minuters medelhårt pass innan det blev så mörkt att vi inte såg, riktigt mysigt i varje fall, och det var rätt jobbigt endån då både jag och tarzan blev rätt svettiga, haha! Måste köra lite mer dressyr och "jobbiga pass", tarzan har blivit lite för rund och go, så vi måste träna bort lite. Massa godsaker och ingen träning på en vecka, det syns, haha! Så nu ska vi lägga i högre växeln och jobba på! 

Har massvis med bilder från dagen, men då ja har läxa och ännu mer att berätta om lite roliga saker jag fick reda på idag, så tar jag det imorgon istället. Bjuder på en instagram bild från idag istället, mys! Nu ska jag fortsätta med läxa och michael jackson i bakgrunden, godnatt & puss!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0