my day.

hola guapas!
Jag är helt sinnesjukt trött efter en heldag på mopedkurs i osby, tog tåget tio över 8 imorse och kom hem närmare 6 nu ikväll. Har haft en superdag och haft riktigt kul, var helt galen när jag körde fyrhjuling och var överraskande grym på moped, trots att det var första gången. Imorgon ska jag upp tidigt igen och bege mej mot osby, för ytterliggare en dag på mopedkurs. Dock så slutar kursen 2 imorgon, så jag är nog hemma vid 3. Om jag orkar drar jag en sväng till stallet, nu ska jag avsluta med en film och sedan sova. har lite smått ångest över lite olika saker, men det tar vi en annan dag. 

har förövrigt haft en konstig känsla i magen nu någon dag, precis som att något dåligt kommer hända. har ingen aning om vad, eller hur, eller när, men jag har haft en konstig känsla som inte går att förklara.. förstår inte varför? orkar inte om något dåligt kommer hända..
2 instagram bilder från imorse. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0