Musik och sängmys

Ligger nu här i sängen och lyssnar på musik och myser med Sigge, kom hem från en kompis för en timme sedan, riktigt kul, bakade även en väldigt god kladdkaka men den slår inte Tess för den är helt sjukt god.. ;)
Hade spanskprov idag, det får gå som det går då jag inte lägger någon energi på det precis och har aldrig gjort det, har alltid haft svårt med andra språk, engelska exempel, har inte lätt för de och spanskan är ännu värre och jag får inte byta så de är bara att hänga med så gått det går och bli godkänd! Men det känns som jag blir godkänd då jag skrev ändå en hel del, dessvärre imorgon har Vi hörförståelsen, den vet jag inte hur det kommer gå... :/
Annars har väl inget annat hänt, har inte kunnat lägga upp några inlägg igår så får helt enkelt strunta i det och hoppas att detta funkar !

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0