Längtansfull!

Igår kom min kusin hem till mig efter skolan, hon var här till idag. Vi gjorde inget speciellt, handlade massa godis, hyrde film och satt och snackade. Vi hyrde Hungergames och Dreamhouse, jag gillade inte Hungergames men Dreamhouse var ändå okej så filmvalen blev inte det bästa. Men det gjorde ingenting, vi hade hur kul somhelst ändå. La oss för första gången på kudden vid 3 tiden och jag vaknade klockan 9... Otroligt och inte nog med det så gick jag direkt upp och städade lite i lägenheten efter gårdagen, sen dess har jag varit uppe. Tess kom sen också, riktigt kul! Fick en tidig födelsedagspresent av henne :D japp jag fyller år imorgon ;) Hahah är så förväntansfull på vad jag kommer få men det är bara att stå ut som vanligt !
Vi satt bara och snackade om allt möjligt, som vanligt ;)

Tack så jätte mycket !
Här är vad jag fick av henne, fint eller hur?!! :D


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0