just got nothing to say.

Jag känner mej förjävla trött idag rent ut sagt, och tråkig med för den delen. Skulle igentligen till stallet idag efter skolan, men skippade det då det regnat som fan hela dagen, stack istället hem till dadi och käkade, och kom hem lagom till Xfactor. Här har jag suttit fast nu ett tag, malcolm och frida är mina favoriter hittils, malcolm är dessutom så sjukt snygg! haha. Mår inte särskilt bra heller, dendär äckliga förkylningen har förvärrats och jag mår nu ännu sämre. ska försöka komma på något vettigt att skriva om nu, så vi höres. 
Bjuder på 3 instagrambilder från dagen sålänge, eftersom att jag mådde piss så fick jag ligga i omklädningsrummet och chilla istället för att ha idrott, helt ok. / tess.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0