hoppbilder - förändring.

Här ser ni då vår utveckling inom hoppningen, de 4 första bilderna är från i somras när jag hoppade honom, då vart jag inte riktigt med och drev på honom, lät han sova lite vilket resulterade i lata hopp, eller rättare sagt" slänga sej över hindret" hopp. Jag var inte följsam och stod alldeles för rak. De 2 näst sista är jag på och driver, och är följsam, vilket resulterar i fina hopp. Den sista däremot är från igår, då han flög. Jag var med och skänklade på och han var verkligen med på noterna, och då flög han. Jag vart inte riktigt med på hoppet, men vart endån följsam. 

det jag har kvar att jobba på till att börja med, är att följa med lite mer med handen, ibland låser den sej. dock drar jag inte alls så mycket som det ser ut på bilderna, men jag vill liksom ha handen längre fram! 
 
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0