home

Jag landade nyss på hemmamark efter att ha varit iväg hela dagen och shoppat tillsammans med mamma och min syster. Vi började precis som jag skrev tidigare, med ett stopp på djurgården som hade storrea. jag fick med mej 2 saker hem som jag tänkte visa lite senare! Efter det drog vi till nova lund och shoppade gärnet, haha! Vart dock mamma som skulle ha kläder, jag var ju och shoppade häromdagen så var mest med som sällskap. Men fick med mej några skor och underkläder hem iallafall, visar även det senare! Nu ska jag kolla igenom sakerna lite, så vi hörs snart!

såhär såg jag förövrigt ut idag. En tunn svart långarmad och min älskade millitärväst över som jag köpte i onsdags, till det hade jag ett par stencoola tights från bikbok. Körde även på mittbena och platt hår, for the first time. Tyckte jag passade riktigt bra i det, så det kommer jag ha oftare! Bättre bild på håret publicerar jag sen.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0