Home today to

Tyvärr har jag inte kunnat blogga nu på några dagar, som ni säkert märkt. Det beror på att min dator är sönder, appen på mobilen bara klöddar och jag har inte riktigt haft lust sätta mig vid någon annan data. Men nu så, är inte i skolan idag var där inte idag heller.. Igår drog jag ut två tänder för första gången.. Var duktigt nervös, sprang och kissade hela tiden och kunde inte sova, men när jag kom dit så var det inga problem förens jag såg den där jävla sprutan, fick panik. Tur hade jag väldens snällaste sköterska bredvid mig, hon lugnade mig och gjorde massage, bad mig göra lite grejer, som att vifta på vänster pekfinger osv, det var väldigt lugnande. Bedövningen gick bra, först drog dom ut tanden nere. Det tog en jävla tid, 45 minuter! Det kom in en annan man som var tvungen att hjälpa till lite, han drog och slet så mycket att jag var på gränsen att böla, råkade dessutom bita han i tummen... Haha! När den till slut var ute tog dom den andra uppe, den var betydligt lättare och tog bara en kvart. Har nu världens fulaste fläskläpp, feber och ont i hela munnen.. Inte nog med det så ska jag dit om två veckor igen och dra ut en till... Nej nog om mina tänder. Bara jag som hatar att vara hemma när det är skola? Framför allt idag då det är sista dagen innan lovet och det är Halloween där man får pris och massa annat. Har precis varit ute med sigge i över en timme, riktigt mysigt! Han verkligen älskar att springa runt och busa i alla löven. Har inte varit i stallet nu på två dagar, lagom rastlös! Vet inte om jag orkar cykla dit sen, får se om det släpper lite senare. Saknar min pojke.. Ägaren ska snart åka på semester i en vecka, ska då hjälpa till i stallet där Bennies står, stallet är uppdelat i två delar kan man säga, ett ställe med boxar där inackorderingen är och ett med boxar där han har alla sina hästar. Ska släppa in, ge mat och mocka lite. Glad att han frågade mig! Tur så är det inte bara jag som ska göra det varje kväll, finns två andra tjejer som rider där som även ska hjälpa till lite. Vet inte vilken vecka än men kan tänka mig att det är nu på lovet. Nu är jag hungrig, tänkte skriva ett inlägg till här efter hur det går med Bennies nu, håll utsikt! ;)

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0