Hej på er

Vilken seg dag det har varit, shit! Iallafall i skolan, efter har det varit hur kul som helst!
Lektionerna har varit tråkiga och jag har varit trött idag, längesedan jag var såhär trött, konstigt att det bara kommer en dag man känner sig död och imorgon kommer jag säkert vara över pigg ;)
Efter skolan gick jag hem och bytade om sen hämtade Sissela mig och vi åkte till hennes häst, ivanhoe. Jag älskar att följa med henne, bara prata och titta på henne när hon tider och suga in allt hon gör för att sedan ha det i huvudet när jag själv rider. När vi var klara där körde vi hem och bytade om för att sedan fortsätta till Nova, hon behövde nya skor så jag följde med. Insåg då att jag också måste ja ett par nya höstskor, har bara tygskor jag använder och behöver ha lite varmare snart. Så det får fixas!

Såg nyss att många ord blir felstavade osv i inläggen och det är pågrund av att min iPhone stavar dom och det blir ett ord jag inte ens vill ha eller så, nu vet ni varför, jag kan faktiskt stava ;)

Bild på en söt ivanhoe!

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0