Härlig höstdag

Vilken underbart kall dag det har varit idag! Med sol och allt.

På skolans schema idag stod det källebergsloppet, alla på hela skolan Ska springa en runda som är 5,6 Km lång. Jag som har knä och rygg problem Hade en väldigt extrem dag så jag kunde inte vara med och springa, inte Tess heller, så vi gick hela rundan. Och vi kom sist in i mål, haha! När bi var klara så gick vi upp till Willys och köpte choklad och läsk, mums! Satt och pratade om allt, åh jag älskar och prata med den tjejen, hon förstår och lyssnar och att bara gå och lyssna på henne är mysigt , haha :)
Nu är jag hemma och har precis duschat och ligger nerbäddad i sängen med musik, mobilen, Sigge vid fötterna och en kopp te.
Tyvärr gick bilderna inte och ladda upp igår jag har ingen aning om varför så jag laddar upp dom så fort det går!

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0