Härlig dag!

Åh skrev nyss världens bästa inlägg som försvann.. flm.
 
 Idag var Hanna iallafall med i stallet och vart fotograf, jag hoppade med tarzan och sedan drog vi vidare ut på en runda, som innehöll bla stubbåker. Bilderna blev överhärliga och nu har jag drygt 200 bilder att redigera, men dem blev så fina!! Alla bilder kommer komma upp senare, men först av allt ska jag hoppa in i en dusch och tvätta bort all svett, haha så äcklig, men det var varmt att rida idag, världens finaste höstdag! 

Hoppade som sagt med tarre, hoppade som högst 80 och kände att det räckte där idag, eftersom vi skulle ut på åkern, men gud vad han flög över! Till en början var han väldigt stretig och bråkig, men sedan släppte det och han var underbar, extra kul att höra av hanna att vår utveckling syns. Nästa vecka är det min tur att agera fotograf för Hanna och Bennies, ser fram emot det så, förhoppningsvis får jag vara med första gången hon ska rida honom, vi har ju utvecklats tillsammans jag och hanna och jag ser henne som ett stöd, och jag hoppas hon ser mej som detsamma, och jag vill ju finnas där för henne, särskilt vid ett sånt tillfälle då man ska rida en ny häst, särskilt en liten bråkstake haha ;). Hon var ju med på min och tarres första dag tillsammans!

Bjuder på en bild sålänge, nu väntar duschen!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0