funderingsinlägg - tess.

Något som är svårt med den här bloggen, är att jag har ingen aning om hur personlig jag ska vara!?
Jag och Hanna startade den för att kunna dela med oss om vår ridning, och kunna utvecklas. Kunna kolla tillbaka och ha ett och samma ställe där vi hade alla våra bilder osv. Och så vart det ju lite kul att ha en blogg med sin bästavän liksom. Särskilt när vi båda älskar att skriva och möjligtvis kunna inspirera andra, även om det är rätt folktomt på den här bloggen. 

Och det svåra är, denna bloggen ska handla om häst, och hästsaker. Men visst, det är ju kul att ha lite personligt också såklart! Men hur personligt? Vi har aldrig snackat om det, och många hästbloggar har ju bara hästrelaterade saker, men vi är ju annorlunda. Jag vill iallafall inte ha en likadan hästblogg som alla andra, för då blir det inget eget liksom. Jag har ju dessutom en egen personlig också(thereselarsson.tk), där jag skriver ut allt ordkaos osv. men ska jag lägga upp egobilder och skriva om när jag köper nya underkläder etc. här också? det är så svårt att veta var linjen går mellan en hästblogg, och en allt-i-allo blogg. 

Hade det varit kul att läsa mer personligt om mig här också, och lite mer i min vardag, än bara i stallet?
Tänkte prova det och se hur det blir, ska dock framförallt bli mycket bättre med just de hästrelaterade sakerna, och då menar jag lite mer om häst i min vardag, inte bara bilder på när jag rider och inlägg om mina ridpass, utan även ta med er till det lite mindre bra, som t.ex de problem som har uppstått i mitt hästliv osv. tänkte även dela med mig utav olyckor och lite mer. Mer youtube klipp, inspirationsklipp kanske jag ska skriva istället, och mer bilder på outfits och vad jag vill ha. Ska helt enkelt bli lite mer noggrann och lägga ner mer tid på den här bloggen, även om jag har en rätt stressig vardag nuförtiden. 

Det är så svårt att veta var linjen ska gå, och hur personlig jag ska va. Men jag tänkte att jag blandar lite, lägger in lite mer personligt och egopics osv. samtidigt som jag blir mer nogrann med de hästrelaterade sakerna, också ser vi hur det blir! Ska satsa lite mer, och även reklamera lite mer så att vi kan få in lite besökare. Ny design kommer även snart!
/ Tess

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0