finally godkänt.

I drygt 1½ timme har jag suttit och nötat in massvis av information i min skalle, och gjort online tester. Nu fick jag äntligen godkänt och 62 rätt av 70 känns helt okej. Nu ska jag byta om och dra iväg till stallet för att rida och hjälpa till, sen ska jag läsa igenom hela boken när jag kommer hem och göra lite tester i min bok. Fyller ju år imorgon och ska göra testet på torsdag, och tiden går fortare än vad man tror.. och jag vill verkligen inte kugga. Så nu gäller det att verkligen skärpa sej, ska göra ett onlinetest till ikväll och förhoppningsvis får jag 70/70, eller åtminstone 69/70. Desto högre poäng här hemma, desto större chans att klara det. 

Jag vet att jag kommer klara det mentalt, är rätt bra på att behålla lugnet och kunna tänka även om jag är nervös, och om kunskapen sitter så är det inga problem. Dock är det ju mycket som man ska kunna och lätt att läsa fel osv. så ja,  nu måste jag verkligen plugga på. Dock blir det ju inte bra om jag bara sitter och nöter utan pauser, så nu tar jag en långpaus med en runda till stallet.

Tänkte rida tarzan direkt när jag kommer dit, sen är det handikappsgrupp halv 3, och kl 4 är det damgrupp. Där ska även mamma va med idag, överlycklig är jag som lyckats övertala henne, haha! Men mer om det sen, vi hörs! /tess.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0