Fattar ingenting

Har tänkt på detta alldeles för länge, varför i helvete lägger man upp bilder på Facebook där det står, " gilla om du i önskar cancer inte existerade " och allt annat skit man lägger upp.. Jag menar det finns väl inte en kotte där ute som vill att någon dödlig sjukdom ska finnas överhuvudtaget?! Åh blir så sur på sånt ! Vet inte om det är för att jag själv förlorat någon som stod mig väldigt nära i den sjukdomen, som jag reagerar som jag gör..
Vi kan inte göra något åt det och det blir deffenetivt inte bättre av att folk därute gillar någon bild på Facebook.



Har du någonsin varit med om att du vill hjälpa någon som betyder så otroligt mycket för dig, du försöker och försöker men du får en känsla av att det kanske inte är tillräckligt? Jag vill så gärna finnas där och hjälpa dom, oavsett om det är en liten grej som en stor grej! Ja jag är nog inte ensam om detta och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det..

Nej, Med detta inlägg säger jag godnatt.

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0