Då tog det slut

Dagen idag har gått riktigt segt, har varit en väldigt känslosam dag med många tankar.
Efter skolantpg bi tåget till stallet, där förklarade jag för Gunilla hur läget var, tur som jag har så får jag fortfarande komma när jag vill och så, det känns mycket bättre och jag är glad att det finna människor som förstår situationen!
Det känns väldigt tungt just nu, det är inte lätt, tog dessutom hem alla mina grejer idag, blev en del och pappa hämtade mig som tur var, annars hade det varit tungt och jobbigt att gå till stationen...
Kände att jag ville hälsa på wawa men då tog alla känslorna över och tårarna kom hur lite jag än ville och kämpade för att hålla tillbaka dom, usch det var väldig jobbigt, att se henne spetsa öronen och titta på mig när jag kommer mot henne...

Får försöka hitta någon annanstans istället och börja om på nytt med en annan häst och hoppas på det bästa.

Vid 7 tiden gick jag ut med Sigge, vi gick till min bror som hade fotbollsträning, där satt vi och tittade, när han var klar och duschat färdigt sprang vi hem för att inte missa
X-factor, har precis lagt mig i sängen, orkar inte göra något speciellt, ska bara ligga och fundera och lyssna på musik.


/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0