-

Är så sjukt ledsen just nu och tårarna bara faller, vet inte om jag skrev det tidigare men jag har haft en magkänsla nu i några dagar, som inte varit så bra. det har kännts precis som att något dåligt väntade, och nu kom smällen. jag är så förvirrad, vet inte hur jag ska göra, orkar inte berätta allt än. men det handlar om det viktigaste i mitt liv. mår så sjukt dåligt över det här, och måste kolla igenom det noggrant innan jag bestämmer mig, kommer skriva mer sen, men nu vet ni var ni hittar mej, nerbäddad i min säng med täcket upp till hakan, en hög med snorpapper bredvid mej och datan i famnen med massa deppmusik, det jag allra bäst hade behövt var en vän bredvid mej som kramar mej och hjälper mej igenom detta, men det första alternativet funkar helt okok också.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0