världens bästa.

har precis ätit och nu ska jag föna håret och efter det fixa mej, ska som sagt på kalas om någon timme och eftersom att släkt och cirkus tusen andra kommer vara där, så vill man ju vara lite extra fin! kul att mixa med smink osv. efter att ha varit sjuk och sleden i 2 dagar dessutom. 

tänkte även lite snabbt berätta om gårdagen, stack till stallet vid 5 tiden även om jag varit hemma från skolan, mådde ju bättre. Och igentligen skulle vi lastat tarre, men det tar vi på söndag istället då det är ljust ute och blir enklare, istället så borstade jag honom skinande ren, och red sedan honom barbacka tillsammans med damgruppen, ville inte rida ut då det var så sjukt dimmigt. iallafall, tarre var sjukt pigg så skulle bara ta det lite lugnt med honom, och han var jätteduktig. dock så red jag honom i vinterkängor så jag kände att jag inte fick världens bästa kontakt med skänkeln, men endån var han så duktig! De andra skulle lära sej och göra skänkelvikning, och då fick jag frågan om inte jag kunde visa, lite smånervös och så, så gick jag med på det, trodde dock inte det skulle gå då jag hade dåliga skor och tarre var överpigg, har ju övat mycket på det tidigare men det kändes inte som det skulle gå helt enkelt!

MEN, han fixade det! och medan vi gjorde skänkelvikningen så satt alla och kollade och jag hörde i bakgrunden "gud vad fint" och "åhh", och när vi var klara så fick jag massor av beröm, blev så himla glad! känns liksom som att vi verkligen är på rätt väg nu, även när han & jag har dåliga dagar så blir det så bra helt enkelt, är så lycklig! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0