så mycket ansvar.

igår var en bra kväll, en sådan kväll då jag liksom stängde ute alla känslor och tankar och stängde in mej, just me and photoshop. det blev precis som förut, jag  gick inte och la mej förrän vid halv 2, gick upp igen lite över 2, och gick sedan och la mej vid 3 igen för att gå upp lite över 8 och dra till stallet. på morgonen var det en liten pojke med något funktionshinder som skulle rida, sedan vart det 1½ timmes paus innan "damgruppen".

jag är så lycklig över att få ansvaret att hålla i gruppen så på det viset, även fast det kändes lite konstigt och osäkert. lät dem skritta runt i padocken & byta varv och så, innan de fick trava. sedan red vi ut på en liten runda(jag vart överlycklig som fick rida min pojke!) så mycket ansvar.. jag ville inte göra jeanette besviken och ville liksom ta hänsyn till alla, så det blev ju mycket att fråga och liksom höra med dem vad de ville göra, men de tyckte det var jättekul att rida ut med mej och berömde mej osv. så det var så otroligt härligt. De vill även rida ut med mej fler gånger så det kändes så skönt! 


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0