Nov. 18, 2012

Det här med att städa lite rummet kom jag inte långt med om jag ska vara riktigt ärlig.. Hittade inga stora påsar så jag fastnade framför teven med familjen. Gjorde mig en toast för att sedan lägga mig i sängen och kolla på film, blev TED. Jag tyckte inte den var sådär super bra, lite rolig vid vissa tillfällen men annars, nja inte på topp och ingen jag skulle kunna tänka mig och se igen även fast nallen var rätt cool?!

Jag tänker lnte släcka lampan ännu, ska planera min och Bennies vecka, alltså vad vi ska göra på dagrarna. Det blir lättare att veta att idag ska vi göra detta och då gör man det istället för att stå där och tänka lite mellan olika saker. Självklart kan det alltid bli ändringar.
Har tänkt mig, 2 vilodagar, 3 dressyrpass varav 1 i paddocken och 2 i ridhuset, 1 pass med bommar av något slag och en uteritt. Vilka dagar är vad jag ska bestämma nu, uteritten kommer bli på helgen då jag kan vara där när det är ljust.

Sov gott alla, hörs imorgon!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0