När solen går ner

Sitter just ni i min "soffa" i mitt städade rum. Har slängt ut massa saker som jag inte behövde, någon hylla, min stackars data som gått sönder och skrivbordet. Nu känna rummet så mycket större och ljusare, älskar det!

Min kväll har inte varit speciellt intressant, ätit god mat, pannacotta till efterrätt, ändrat rummet lite, chillat med mina småsyskon, ätit lite choklad som dom även köpte till mig och bara suttit med min mobil. Har smsat med en person innan som jag var väldigt bra vän med innan och nu träffas vi lnte överhuvudtaget.. Kändes skönt och lite minnen dök upp igen men kul var det att skriva lite! Skriver just nu också med andra, ingen är speciellt social så jag tror jag hoppar ner i min säng nu. Mår bättre idag, febern har sjunkit och nu kan jag resa mig upp utan att få känslan av att huvudet ska sprängas.. Ja nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0