lucia.

sakta men säkert börjar det närma sej och nu är det mindre än en månad kvar tills det är lucia, och även dags för oss att pallra oss ner med hästarna till lucia för luciatåg med massor av sjungandes. Från början vart det jag och Hanna som höll i det lite och frågade runder(förutom gunilla som såklart håller i det mest) men nu är det lite mer jag som håller i det eftersom att jag är kvar i stallet, men hanna ska även hon va med. 

jag har iallafall funderat som satan om vad jag och tarre ska va, och hur vi ska se ut. tänkte först tomte då det trots allt, är enklast att klä ut sej till, men nu är jag inne på lucia! har suttit och tittat runder på google, och valet står väll kvar mellan tomte och lucia. Oavsett vad jag ska va, så ska jag se om det går, och isåfall raka in ett hjärta på tarzans rumpa, utsmycka han med massor av glitter-pulver, så han glittrar haha! får väll leta lite mer inspiration. och dra iväg och handla lite saker någon dag! 
hade varit fett att ha något liknande med klädseln!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0