life aint easy.

jag har varit inne i en bubbla på sistone, det har liksom varit alldeles för mycket som har hänt, både bra och dåliga saker. därför har jag liksom inte haft någon tanke överhuvudtaget på att blogga, dessutom känns det som all min inspiration har försvunnit? tror jag går och gömmer mej under en sten tills jag blir 60 eller något. nej, men forreal, det har bara varit för mycket. dessutom hatar jag att blogga utan bilder, och om jag inte har några nya bilder så har jag verkligen ännu mindre inspiration till att skriva. i know, it's wierd. or not. 

och om man haver en mobil, som mej, som lever sitt lilla egna liv och stänger av sej själv lite när den själv känner för att ta en powernap, och aldrig vakna, så suger livet. min mobil stängs alltså av stup i kvarten, så att försöka göra något på den, är nästintill omöjligt. dessutom har min gamla digitalkamera från tidigt 2000-tal, även den svikit mej. så här lever jag, without electricity. eller halft iallafall. dock håller jag på att jobba på det, så snart kanske det kommer uppgradering i någon sorts form? Well, we'll see. 
/tessy, the one and only. (yes, imma geek.)
& yes, charmig bild. men den beskriver lite hur saker och ting är i min hjärna nu ------ kaoz. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0