knaaas.

my life is kinda upside down right now, again. but i'm doing my best to keep the hope and all the good stuff up, after rain comes sunshine? right?. I don't wanna talk about it so much, but let's say this, i'm back on the same old road again, and i feel so much anger, fear, happiness and i'm so damn confused. but i have myself and tarre, and together we can go through everything. imma make this, i'm used to feel pain, i'm used to all bad stuff. and beside all that, i miss one person so much it hurts, wish we could go back to when it was we2. he made me so damn happy. the reason why i wright this in english, is because it feels better, and because in that way, everyone wont understand. 
 Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska gå, om cirkus en timme eller någonting kommer patricia och hämtar mej och sedan kör vi till lund, för bio, aka twilightmaraton och även breaking dawn part 2! Är så sinnesjukt taggad, och det ska bli underbart! ska dock se om jag orkar hålla mej vaken, men gällande den biten så är jag rätt grym faktiskt. Behöver komma iväg på något rikitgt roligt, och det här har jag i stort sett, sett fram emot i ett helt år! Hatar dessutom att bara vara i eslöv, eslöv sucks, and so does the people who lives here. älskar att komma iväg, och förutom att spendera 90 % i stallet, så är jag faktiskt ute på massvis av andra roliga saker, många av mina vänner sitter oftast bara hemma eller liknande, och det hade jag aldrig stått ut med under en längre tid! 

Vet, detta blev ett känsloknas inlägg, så nu sprider jag lite glädje här i slutet, alla bilder representerar lycka för mej!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0