jul snart!

denna eftermiddag efter skolan, spenderades i stallet. tillsammans med NRJ på hösta volym så städade jag stallet(dvs. sopade ner spindelnät, sopade golvet och gjorde rent helt enkelt) och efter det julpyntade jag! satt upp lite glitter här & vad, och en julkula & julstjärna. blev lite juligt, och jag hoppas att de andra också gillar det. tog in tarre och ryktade och myste lite efteråt, sedan körde jag hem. är fett förkyld, så rida idag var inget alternativ. Imorgon ska jag dock rida, har inte ridit på 1 vecka, så imorgon vankas ett hårt dressyrpass, efter julstädning här hemma. 

provade tomteluva osv. på tarre idag, han blev supersnygg! dock så dog min mobil hela tiden så fick ingen bra bild, men det kommer sen. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0