Ingen ridning denna helg

Igår blev det ingen ridning då jag hade väldigt ont i ryggen så jag hoppade det, istället blev det över en timmes rykt med mys och prat.
Mockade även boxarna, fyllde på vatten, ja ni vet det vanliga!

Släppte sedan ut en skinande häst, i väldens lerigaste ingång i hagen... Och där var allt jobb i onödan, iallafall på benen ;)

Bennies var nöjd, han fick komma ut och blev serverad med hö, gav både han och zacko lite så där stod dom och mumsade.
Sen cyklade jag, kom hem, duschade, åt kebabpizza, gick ner och köpte godis och fastnade med många avsnitt av PLL igen, så sjukt bra den serien!!! ;)
Så för mig blev det en riktigt mysig kväll med mig själv.


Nu sitter jag i min nybäddade säng, väntar på att mamma och pappa kommer hem, dom är och handlar frukost.
Senare idag ska jag dra till stallet, planen idag var att gå ut en runda med honom och det kommer det bli om det slutar regna, annars ska jag nog ta och ge mig på att longera honom..

Vi hörs sen!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0