hur kan något så rätt endån bli så fel?

jag är rädd, och förvirrad. igentligen borde jag vara hur glad som helst, men nu känns allt bara så konstigt. 
Jag vet inte hur jag ska göra, vad borde jag göra? ska jag följa hjärtat eller hjärnan? ska jag satsa eller fega ur? 
När det väl gäller så blir jag oerhört feg, för jag vill inte lämna något gammalt och tryggt för något nytt som jag inte känner, ska jag ta telefonen och se vart det leder? 

Är det inte konstigt hur ett endaste mejl, skickat för 3 dagar sedan strax innan kl 8 på kvällen, får hela mitt liv, upp&ner?. Jag vet inte vad jag vill, vad jag borde eller vad andra tycker. varför inte? för jag har inte berättat för någon, as always, så håller jag saker och ting för mej själv, och det brukar lösa sej förr eller senare. Men den här gången finner jag inte svaren hos mej själv, därav all förvirring. åhh, hur kan något va så bra, kännas så rätt, samtidigt kännas så fel, och så jobbigt? hur kan något locka så mycket men endån göra så att man håller avstånd? 

[ fortsättning följer, alltså, when i've decided what to do. ] /tess. 


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0