Hatar måndagar

Nu när jag ändå bäddat ner mig i sängen och håller på med mobilen får jag väl slänga in ett inlägg ;)

Såg bio imorse med skolan, någon film som utspelade sig i Afrika, bra men fruktansvärd! Fick även väldens sämsta plats, jag väntade så jag kunde sätta mg med mina vänner som jag ville sätta mig med nej då säger en av lärarna att jag måste gå in på den raden och gå så långt jag kom.. Hamnade bredvid två som snackade hela tiden, en av dom ned mig och andra om annat...
Annars har väl denna måndagen sett ut som alla andra, långa och man är trött hela tiden.
Glömde naturligtviss min väska i skolan när vi har fullt med läxor, därav två prov, ett imorgon och ett på torsdag och just de ett på måndag.. Sen har vi också massa annat onödigt :/ så de blir att plugga varje eftermiddag.

Har inte varit hos Bennies idag, följde istället med Sissela till ivanhoe, det var kul och intressant!

Dags för några avsnitt, japp tror jag börjar bli lie beroende här...

Godnatt kära läsare!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0