Här ska vara en bra passande rubrik...

okej, jag ska inte skriva ett inlägg hur allting är just nu, det vi ungefär redan så jag skippar den biten just nu, dels för att jag inte orkar det heller.
Men idag har det väl gått bra antar jag, en otroligt seg dag men den funkade, skönt att träffa några personer man inte sett nu under dessa två veckor man inte varit i skolan, ingen aning varför vi inte träffas annars men alla har väl människor man bara träffar i skolan och inte annars? Undrar hur det kommer sig igentligen..

Idag har varit helt sjukt tråkigt, jag minns inte senast då jag tittade på film en hel eftermiddag! Jag är deffenetivt inte den personen som kan kolla på film en hel dag men det är vad jag gjort nu sedan klockan 4. Har även fällt X antal tårar, haha kan inte kolla på sorgliga filmer, naturligtviss kommer jag inte ihåg vad filmen heter men shit vad jag grät.. Och nu har jag ju gjort detta så vad ska hända resten av dessa hemska dagar? åh. Har heller inte varit i stallet på flera dagar, jag har inte riktigt orkat fastän det är där jag behöver vara, jag vågar dessutom inte heller gå hem därifrån helt själv mitt i ingenstans på kvällen så ja det har inte blivit av men jag får väl försöka stoppa undan den rädslan ett tag så jag kommer dit någon gång ändå...

Nu ska jag gå och fixa det vanliga sakerna innan läggdags, borsta tänderna, tvätta bort smink och annat sedan blir det sängen för min del!

Och ja jag vet, tråkiga inlägg utan bilder, men appen klöddar fortfarande och jag har bara tur ifall jag lyckas publicera ett inlägg med lite text och när jag väl kan låna en data så finns där inga bilder?! och hur kul är det att se gamla bilder om och om igen? Nej precis, men jag ska komma på något sätt att fixa det!
Hittade dock en som tur hamnat i arkivet som skulle vara med i ett mobilinlägg häromdagen.... SUCK!



                                                      

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0