godnatt!

(när jag väl är igång... haha!)
Har suttit och pysslat med mammas hemsida hela kvällen, och när jag väl hade photoshop uppe så fixade jag  bloggdesignen till min privata blogg med. Jag älskar verkligen att sitta och pyssla med webbdesign, så sjukt kul. Vart även och lämnade min bror och hans kompisar i höör innan med mamma, och gud vad jag skrattade på vägen dit. 

anledning 1; de satt 4 st killar i baksätet där det endast är plats för 3, och bilen är typ minimal, vilket resulterade i att de fick sitta i knä på varandra. anledning 2; de var inte 100 % nyktra, anledning 3; do i even need one? 

Nu är klockan cirkus, för mycket. Jag ska hoppa in i en snabbdusch och sedan sova, någon gång nu i natt ska jag följa med mamma och hämta min broder, sedan ska jag upp kl 8 för att efter det dra till stallet för jobb. Ska dessutom hålla i egen lektion kl 12, ska rida ut med damgruppen och jag är boss, fett kul. drar hem tidigare pga kalas för moi och broder, han fyller 20.. nu!? haha. (den 18:e) och jag har ju inte haft något kalas ännu. Men vi hööörs, och ja, tagga trött tjej imorgon! 

bloggdesignen, blev fett nöjd! Och yes, blev så nöjd med bakgrundsfärgen här att jag körde samma. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0