Fredag

Slutade tidigt idag, redan kvart i 2 med idrotten, spelade golf så det var inget specilellt jobbigt överhuvudtaget. De andra  lektionerna har inte iheller varit speciellt jobbigt, första gången på länge jag jobbade framåt på mattelektionerna och kom riktigt långt.

Just nu kollar jag på när min bror och en kompis kollar på när dom spelar FIFA och väntar på maten ska bli klar. Så tänkte att jag hann blogga lite nu innan jag inte har tid till at göra det. Efter maten ska jag nog hoppa in i duschen och sen ska vi nog titta på film och prata om allt möjligt.

Innan idag så skickade Tess till mig att jag hade ändrat min profilbild på Instagram, ehm nej! Då är det någon helt annan som ändrat bild, där fanns en kille som jag inte gar en aning om vem det var. Väldigt läskigt!! Blev sjukt förvånad då jag inte kunde se det själv... Ändrade min profilbild en gång för att testa om den försvann och det gjorde den! ;)

                                                       

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0