Fördriver tiden

Herregud vad det ska vara kallt, fryser om mina stackars fötter och händer. Har precis hjälpt han med att packa alla saker och nu har han åkt hem igen. Vi gjorde inget speciellt igår och inte heller idag så är smått rastlös efter att inte ha gjort någonting. Snart kommer min kusin hit, då drar vi till Bennies, äntligen!

Mamma och pappa har köpt en ny säng så jag fick en av deras madrasser, kommer sova som en gud! Mjuk och härlig och den knakar inte så fort man vänder på sig, ååhh glad är jag! ;)

Ja frågan är vad jag ska hitta på nu inann Klara kommer hit.. Städa lite snabbt i rummet, något jag alltid gör när jag är rastlös, annars blir det nog att vänta ut tiden med min mobil.. vilken lördag .. hahah jaja när man väntar på något gott så får man väl göra något iallfalll.!

Är väldigt nyfiken på hur Bennies kommer reagera när jag kommer efter denna långa tid? Hoppas han blir glad över att se mig för jag läntar efter honom! :D



                                                    

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0