Dressyr i mörkret

Jag var i stallet vid 5 tiden, lite för sent eftersom jag hade mycket att göra där men allt gick så mycket snabbare. Gick direkt för att mocka boxarna men dom var redan mockade? Undrar vem som gjorde det... Så det slapp jag, fyllde på vatten över allt och hämtade sedan Bennies. Väldigt ren denna gången!

Red idag i paddocken, fast det var mörkt och lite små disigt. Tur finns där lampor och musiken så vi jobbade på, tränade mest på halterna och skritt-trav och trav-skritt, när jag ber honom trava så ska han, inte gå ett helt varv och tramsa! Och det gick bra mot slutet. Provade även galoppen, det gick bra! Visst galoppskänkeln sitter inte Riktigt som den ska men det börjar funka någorlunda och han har svårt för att galoppera på volt men det är för att han har knappt några muskler på kroppen så han kan inte riktigt bära upp sig ordentligt. Han har ju trotts allt inte blivit riden på länge förens nu med mig.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0