Dags för lite mys

Kom hem för en timme sedan ungefär.
I stallet var det lungt som vanligt, tog in alla hästar i nedre stallet, gav dom mat och fyllde på vatten. Mocka behövdes inte idag heller då alla boxar var klara redan, sedan var det dags för min plutt att jobba!

Drog till ridhuset men gjorde inget speciellt, trött i huvudet och helt slut i kroppen ändå gick något bra. Att börja trava var idag också hemsk, tog nästan två varv att börja, det kvittar hur mycket jag trycker med skänklarna och smackar han bara ignorerar mig totalt, frustrerande!! Men rätt vad det är så börjar han trava, bara sådär... Men galoppen däremot, himmelsk! Han galopperade direkt på galoppskänkeln, någorlunda samlad galopp och kunde gå in på stora volter då och då utan att han bröt av. Japp jag blev lika förvånad att det funkade så bra..

Nu är jag fastklistrad i min säng med citronyoggi och oboy och till det blir det X antal avsnitt av PLL. Ha en kul fredag kväll!!!!!!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0