Dags att krypa ner i min ensamhet..

Vilken vecka det varit, mycket jobb och slit men även massa roliga saker har hänt, tur det! Har varit hos Bennies nästan alla dagar förutom idag, kom hem från Emopria och orkade inte dra till stallet då jag inte ville gå hem i svart mörker en lördagskväll.. Var där med min föräldrar och köpte ett mobilskal!
Praoade på ridskolan denna vecka, jag tyckte det var helt okej, trodde det skulle varit lite roligare men det var ju inte direkt tråkigt. Dagarna såg ungefär likadana ut varenda dag och på så sett är det bra att jag varit med om det också, jag vill inte jobba och veta att mina dagar i stort sett kommer se ut likadant varenda dag.

Har nu återigen snackat med en kompis i flera timmar om allt, skönt att veta att någon litar på en och bara pratar ut om alllt.. Ändå känns det jobbigt, allt blir så känslosamt och jag vet inte just nu är det jobbigt, får höra saker jag inte vill höra men även bra saker. Ja nu ska jag sätta på musik och bara sätta mig ner och tänka, tänka och tänka.. Behöver nog en ''tänka'' lördagskväll.

/ Hanna




Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0