-

Har varit hemma från skolan både igår och idag, så nu börjar jag bli lite smått rastlös. Var hemma igår pga att jag spydde på natten och mådde fruktansvärt illa och hade migrän större delen av dagen, men det gick över med hjälp av att knapra ipren i nårra timmar, idag är jag hemma pga migrän och liksom ont lite överallt i huvudet och känner mej helt död, tror dessutom jag har feber. tror jag liksom behövt dessa 2 dagar och vila upp mej, annars så kör jag ba på även om jag inte mår så bra, känner i huvud och kropp att jag har behövt detta som in i tusan! 

Har sovit och kollat på film hela dagen, och nu ska jag göra i ordning lite fika, tror det blir minibaguetter och ett glas vatten/te. ena sekunden fryser jag och andra känns det som jag befinner mej i afrika.. dock pallar jag inte ta tempen. Måste dock snart göra mej i ordning, mormor fyller år idag så det är kalas där ikväll, och jag måste ju dit, kan ju inte missa hennes kalas!♥ dessutom träffar jag  henne inte lika ofta längre, som förr. då träffade jag ju henne i stort sett varje dag. höres snart! 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0