Tuffa dagar framför mig!

åhja, det kommer bli en väldigt tuff vecka med mycket träning och ridning! Som ni redan läst av Therese så blir det ridning nu varje dag fram till söndag och någon dag två pass - Härligt! Jag har bestämt mig nu för att börja träna lite och ska nu börja cykla till stallet, de dagar vädret är på min sida!.. Vet inte riktigt hur långt de är men de är en bra bit iallafall, nästan en mil tror jag. Om det är fint väder imorgon börjar jag redan då..

Imorse vaknade jag av att min lillebror sprang in  i rummet och sa att jag var tvungen att gå upp för han hade köpt bullar till oss, mysigt men mindre kul att klockan inte var mer än  halv tio.. Fast jag gick upp åt tillsammans med dem, och sen har jag städat, haha känner mig duktig, städade överallt så nu blir mamma och pappa glada!

vet inte riktigt vad jag ska göra nu, lite trött på att sitta vid datorn dagarna i ända så jag får hitta på något annat skoj.. Kan ju inte slösa upp alla dagarna på sommarlovet vid datan, fast det är långt kvar men ändå;)

Min prins!
oklippt på bilden men snart får ni se honom klippt
!



sorry för att bilderna blir så minimala, men det går inte att ladda upp dem större..


                                                     


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0