Tisdag

Som ni märkt har det inte blivit någon uppdatering från min sida på ett tag nu... Det är för att vårt internet helt plötsligt slutat fungera via det trådlösa internet och då har jag inte haft något internet, så nu var jag snabb att ta pappas data så jag kan uppdatera lite !
 
Ja nu dessa dagar har det hänt massor i stallet, vi ridit varje dag nu i en vecka och det känns verkligen i kroppen attg det är inget jag är van vid! Har ont i stort sett överallt, imorgon  blir det vilodag för hästarna så jag har planerat att hjälpa min moster i hennes blomsterbutik, kul! Fast jag känner att jag hade behövt vila kroppen lite men det får komma en annan dag! Har mycket att göra så det finns knappt tid att vila, okej nu låter det som om jag gör saker hela tiden, nej men det är mycket nu, både fysiskt och psykist (?)
 
 
Men nu till dagens ridpass ;
Hoppade först Wawa, det gick bra fast det blev lite fail men vadå i det stora hela gick det bra! Men hon blev så otroligt stark. Hon har känns verkligen lite lat nu och det har hon gjort den senaste tiden, visst hon är inte van att bli riden så mycket som hon blivit det senaste dagarna men jag tycker att hon är lite väl lat och stretar emot väldigt i både tyglar och skänklar men ja jag får ge henne lite tid, hon är trots allt inte van vid att bli riden så ofta.

Efter hoppade jag med Gauda, han var riktigt seg men efter ett tag lossnade allt och han var riktigt härlig men när vi började hoppa gick det tyvärr sämre han vägrade och höll på.. hmm vet dock inte varför... Men annars gick det faktiskt bra, han är så rolig att rida på, framför allt i dressyren!
 
Och jag vet, smickrande rubrik...
 
 
 
 
/ Hanna

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0