There's no one like you, you're the one that lights up my world.

Jag har mått lite halvdåligt hela dagen, så nu så säger jag godnatt världen och hoppar in i en dusch innan läggdags. Imorgon ska jag gå upp alldeles för tidigt, ska upp 8 för att sedan kl 9 ta tåget till kristianstad, inte så lockande med tanke på att jag mår otroligt dåligt. But what to do, man ställer ju såklart upp för sina vänner.

Vi var i stallet idag och red, idag tränade vi markarbete och riktade in oss på mycket tempo och vägar, det gick väll lite halvdåligt/halvbra för oss båda, Peggy hade väldigt mycket bjudning, lite för mycket fart dock, annars lyssnade hon superbra på mig förutom när jag bromsade henne. Shewawa därimot var väldigt seg och skulle gå på sina egna vägar, men någon gång ska man väll jobba lite extra? hur kul hade det varit ifall det ALLTID hade gått perfekt? Efter banan så skrittade vi ut barbacka på en liten avskrittningsrunda i skogen/grusvägar. Härligt!
Fick typ 4 bilder från dagen, som inte blev sådär alldeles för bra, men det är svårt att fotografera i rörelse om man är en ovan fotograf. Men de bilderna kommer när Hanna har aktiverat sitt online-mode. Istället kommer här några underbara bilder på min stjärna.  



Kommentarer
Postat av: wilma

Sv. Tack så mycket :)

2012-06-11 @ 10:15:24
URL: http://macintosh.blogg.se/


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0