Suprise, suprise.

Fick lite tid över nu och skippade att se på desperate housewives, och fixade istället lite med tha bloggish. Ändrade färg på texten, och typsnitt, och fixade ihop en profilbild på mig och hanna samt flyttade lite saker. Ny bakgrundsfärg och header fixade jag även, men headern är dock bara tillfällig då jag kände att vi inte kan ha kvar den "gamla" när vi har nya hästar, eller 2 till hästar borde jag kanske skriva. Det känns lite ovant att kolla på, och jag är inte helt nöjd med headern, men den duger tills jag och Hanna har snackat ihop oss, sidofältet blev iallafall SÅ mycket snyggare, passade perfekt med en bild på oss också och på så vis blev det lite "personligare". 
Före:

Efter;

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0