städ-maniac

Aloha mates, jag har nyss parkerat röven i sängen och ska avsluta en underbar dag med några avsnitt av desperate housewives. Vid 9 fick jag ett litet ryck och började städa rummet, och när jag väl har börjat städa så slutar jag inte förrän allting är rent, så nu är mitt rum, gadreob, tv-tum + toalett städat, ashärligt!

Tänkte även skriva lite snabbt hur dagens ridpass har varit. Tarzan var faktiskt väldigt sammarbetsvillig och duktig, och vi fick mycket beröm. I början stretade han emot lite, men sedan så började han jobba ordentligt. Jag kände ju en hel del press och ville prestera så bra som möjligt, även fast julia är väldigt snäll och berömmer så fort det går bra, säger till när det går mindre bra och hjälper en, så kändes det ju lite nervöst. Men jag gjorde mitt bästa, och tarzan var duktig, så jag är nöjd. Orkar inte riktigt gå in på detalj av vad vi gjorde nu, så det kommer sen. Men efter ridpasset så tvättade jag av Tarzan, tog ut han i solen så han fick torka, och sedan hoppade jag upp barbacka på honom(eller hanna lyfte upp mig på honom haha!) i bara grimma/grimskaft. I börja fick hanna gå bredvid eftersom att där var rätt mycket saker som han fokuserade på, och vi inte riktigt visste hur han skulle vara, men sedan red jag runt själv och styrde endast med skänklarna - verkligen en härlig känsla. 

Nu ska jag som sagt kolla på TDH innan läggdags, hörs imorgon! -fina häst.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0