So many questions, but still no answers.

Okej.. så jag har ett litet problem.
Jag har försökt fundera ut på vilken häst jag ska satsa på, men honestly, det är så svårt då båda är två helt olika individer. Peggy är en riktigt härlig myshäst, som jag älskar med hela mitt hjärta, jag älskar att hoppa med henne och vill verkligen tävla med henne i framtiden, hon är verkligen min lilla bebis och vi har verkligen kommit varandra så nära och fått de dära bandet som jag strävat efter - men som dock kan utvecklas mycket mer. Med henne känner jag mig alltid säker, jag vågar göra allt med henne, eller det är så det känns iallafall. 
 
Tarzan därimot är även han en helt underbar häst, som är jätte härlig att mysas med. Han är speciell, och har sån otroligt stark personlighet, och dessutom en häst som kan lära mig så mycket. Han är så otroligt rolig att jobba med, och jag känner att jag behöver han, för han är mer utmaning. I Tarzan är där fart, och tusen andra saker jag älskar, och allt detta kan jag skriva efter att ha ridit honom 2 gånger. Han är en häst som jag verkligen kan arbeta med, och som är riktigt begåvad. Jag vill verkligen få det dära bandet med honom, som jag har med Peggy. 
 
Men nu kommer då det riktiga problemet, eftersom att det kostar att rida där så måste jag ju dela upp det hela. Jag får redan 300kr för Peggy, och jag ska försöka få 300kr till, till Tarzan. Men det känns som jag vill jobba med Tarzan lite mer, jag vet inte om jag ska välja att ta honom 5 ggr i veckan och Peggy 1, eller honom 4 & peggy 2, eller om jag äns kommer orka med 6 ggr i veckan? Well, jag har som tur är några fler dagar på mig att tänka, men varför ska det vara så svårt? De är så olika, men lika underbara, men jag vet inte vilken häst som är rätt för mig? Vilken häst kan jag komma längst med? Samtidigt så tror jag inte jag kan släppa någon av dem, så båda kommer få stanna kvar, men ja, vem ska jag satsa mest på? Så många tankar och funderingar, så få svar. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0