Snabbspolning om dagen!

Godmorgon amigos, jag vaknade halv 8(!?) idag och fixade mig, nu har jag precis varit ute i stallet och sitter och käkar frukost framför ett avsnitt av desperate housewives, mysigt! Ska snart iväg hem till min farmor, sedan vidare till malmö, för att sedan vidare till Eslöv och vara med en underbar vän! Lite snabbspolning där om hur min dag kommer att se ut! 

Tänkte även slå små flugor i en smäll och förutom "godmorgon" inlägget ska jag skriva om gårdagens ridpass, red ju Tindra barbacka som sagt, och det gick bra, hon var seg och snäll, blev lite rädd för småsaker men endån nästan "gamla sega tindra". Hon lyssnade iallafall bra, när jag saktade in, gav henne galoppfattningen och ja, skötte sig super. Jo, jag var nöjd. Även fast hon inte höll på så var det ju skönt på ett vis, jag kunde ju sitta och slappa lite, samtidigt som det blev lite långtråkigt. Tur man hade bra sällskap med sej!
Känner att jag har lite få bilder nu att lägga upp som jag inte redan gjort, måste därimot lägga upp dessa bilderna från filmen "flicka", gud älskar den filmen! Bölar varje gång.Tror bilderna är rätt tydliga, så hoppar över "förtext". 
 

 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hur länge har ni känt varandra(Therese och Hanna), hur är ni när ni med varandra, barnsliga och so? Och har ni någon gång bråkat??? Hur länge har ni ridit? Och vad är ert hopprekord??
Hopas ni vill svara po mina frågor
Kram Joanna <33

2012-06-28 @ 18:27:00


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0