Schema för kommande vecka.

Måndag: Hoppning med Tarzan, mocka i hela stallet + ev. smörja Tarzans + Peggys utrustning? 
Tisdag: Rida Peggy,  och ev. smörja ifall jag inte hinner på måndag. 
Onsdag: Vilodag - inget planerat än.
Torsdag: Rida Tarzan, troligtvis markarbete i padocken, eller dressyr.
Fredag: Rida både Peggy och Tarzan, blir att jobba med Tarzan i padocken, och Peggy på en uterunda.
Lördag: Rida både Peggy och Tarzan, inget planerat ännu.
Söndag: Rida både Peggy och Tarzan.
 
Ungefär sådär ser min kommande vecka att se ut, blir att dra till stallet alla dagar förutom onsdag, då de är upptagna av andra tjejer. Ska även försöka planera in att åka in till eslöv och sova där, träffa vänner osv. men jag är inte riktigt "planerings" människan, jag tar mer var dag som den kommer, så jag får se helt enkelt. Dock när det gäller hästarna så måste man ju planera, speciellt när det är fler som är där. Ex. att hästarna måste ha en vilodag, och tusen fler saker. 
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0