Precis vaknat upp från komat..

Efter att ha legat i koma hela dagen och gjort allt för att bli frisk, så känner jag mig nu någorlunda kry. Tror det är något virus som går rundor då både min syster och hennes kompis också blivit sjuka. Men efter att ha vilat hela dagen så hoppas jag på att må bättre till morgondagen, då det förhoppningsvis blir en heldag i stallet, om min kropp tillåter det då vill säga. Och om det blir fint väder så ska vi vara så effektiva att vi ska rida 2 pass, smörja träns, sadlar osv. och fixa lite i stallet. Om det inte blir fint väder, så myser vi istället i stallet. Och om jag inte mår bättre? well, då kommer jag väll gå i ide hela dagen. 

Nu någon dag i veckan ska provrida Tarzan som är Peggys loverboy, haha. Han är en så fin och duktig häst att det känns lite skrämmande, samtidigt som det ska bli så otroligt kul. Han är dessutom en väldigt speciell häst, som jag tror jag kan lära mig mycket av. Dock så kommer jag inte släppa taget om Peggy, hon är fortfarande min 3 dagar i veckan. Men förhoppningsvis ifall allting går bra, så kanske Tarzan kan bli min åtminstone 1 dag i veckan. Well, det återstår väll bara att se, annars kan jag ju alltid drömma.

Bilder tagna med xperia från i vintras, inte de snyggaste precis. Men Tarzan är en riktig skönhet! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0