Nervös inför dagens träning med Tarzan.

Godmorgon! Jag vaknade för ca 1 timme sedan men har legat och drömt i sängen lite, tänkt på dagen och lite sådant. Och föresten, är det inte så typiskt att när man för en gångs skull ska sova "länge"(10) så ska resten av familjen göra allt som hörs otroligt mycket så att man inte kan sova?.. Nu ska jag ta på mig ridkläder, äta frukost och sedan se vad jag gör, tjugo över 11 ska jag iallafall vara i stallet och möta Hanna, för att sedan rida för julia. Är så sjukt nervös, men ska försöka putta allt det nervösa åt sidan.. hah! Kommer iallafall en liten utvärdering hur dagen har varit, förhoppningsvis så sköter sig tarre bra, och julia lär mig några knep. Men det förvånar mig inte om Tarzan ska klödda, bara för att jag vill att det ska se bra ut när Julia är där, och eventuellt om gunilla kollar! 
Vi hörs sen, puss!/världens nervösaste tjej just nu. 
Han KAN ju gå fint med mig och jobba på bra, hoppas det blir så idag med!

Kommentarer
Postat av: anna

tackar

2012-06-30 @ 10:57:04
URL: http://annamarialarssson.blogg.se


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0