Magsjuk och sängliggandes..

Är det inte så typiskt att på den enda dagen på sommarlovet hittils, som det är fint väder, måste jag ligga inne i sängen hela dagen pga att jag är magsjuk? Så jäkla irriterande med tanke på allt kul jag igentligen skulle hittat på idag i stallet med hästarna, men nejdå, jag får helt enkelt nöja mig med filmtittande hela dagen, dricka proviva och försöka krya på mig lite. Kika in på olika hästbloggar är inte något alternativ idag, då blir jag bara ännu mer sur på min kropp, som alltid ska bli sjuk vid fel tillfälle. Istället för att bli sjuk när det är skola, så får man det på lovet....

Men nu ska jag sluta klaga, har som sagt parkerat i sängen framför både dator och tv och tycker allmänt synd om mig själv, och Hanna. ~ bild på Tarzan och Peggy, verkligen en sån bild man vill se just nu.. 



Kommentarer
Postat av: Loviisa

sV: tack så mycket! följ mig så följer jag er! hejpa!

2012-06-12 @ 11:39:12
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0