Låång dag!

okej, andra gången jag skriver detta inlägg...  Det blir ALDRIG lika bra och långt som det första.Hatar när texten försvinner så fort en bild kommer med!

Är väldigt trött efter gårdagen + kvällen/natten och denna dagen!

Igår jobbade jag och min kusin i min mosters blomsterbutik, hjälpte henne att inventera! sen följde hon med mig, vi la oss vid ungefär halv två - två inatt och gick upp tio över åtta för att tag tåget till stallet. Då var jag laaaagom trött!

Idag red jag många oika hästar, det var kul att prova lite nytt. Fick reda på vilka hästar jag inte gillar och vilka jag gillar! Spännande att se!

Visst blev headern som Tess gjort mysig fast den var så enkel? Kul att hon fick med oss + alla våra hästar!

Det kommer en ny, lite med sommar bilder så fort vädret blir sommar någon gång!

Nu ikväll ska jag bara tag lungt, titta lite på avsnitt från Ghost whisperer och äta lite chips och dricka läsk som Min kusin glömde här! haha

Ha en bra kväll så ses vi imorgon!

Bild från något år sedan, har inga häst bilder som ni inte sett, det blev tyvärr inga idag!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0