It's going to be a good week.

Ush, det här med att göra absolut ingenting förutom att kolla på tv och sitta vid datorn, är ingenting för mig. Men jag har knappt vågat ta ett steg utanför dörren, eftersom att jag och toastolen är bästavänner idag. Men jag mår lite bättre idag än igår, så det känns väll ytterliggare bättre imorgon förhoppningsvis, dock så har jag ingenting planerat imorgon iheller - kanske bra det, då jag kan vila upp mig ordentligt!

Dock ska jag strax ta en liten sväng ut i stallet, och mysa med våra små kattungar, rota bland alla saker i sadelkammaren (som mestadels består av min systers saker) för att se ifall där finns något jag kan använda till Peggy, mysa lite med våra shettisar i hagen och ja, bara få lite frisk luft. Det har kanske inte varit världens bästa start på sommarlovet, men sen, jag har ca 9 veckor på mig att hitta på skoj. Dessutom behövs det sådana här dagar också, även om jag inte är direkt störtförtjust i dem. Men idag så har jag fått planerat resten av veckan iallafall, och det är mycket roligt som sker resten av veckan!  

Onsdag: Bli-så-frisk-som-möjligt-dag. Bara vila, dricka proviva och ta hand om mig själv, förutom att jag ska städa till mamma, hehe. Men annars en riktig chilldag.
Torsdag: Dra till stallet på morgonen(?) och rida Tarzan eftersom att Peggy är upptagen, smörja Tarzans träns + sadel(?) och mysa lite extra i stallet. Förhoppningsvis dyker de andra tjejerna upp när vi är klara, så vi kan se dem rida. Sedan hem, fixa mig och sedan åka in till lund för att se LOL på bio med mina fina vänner.♥
Fredag: Dra till "sommarlov" i malmö och se youngblood på morgonen, sedan hem och vidare till stallet, där det blir heldag.
Lördag: Rida på Peggy för Julia (riktigt duktig tränare) + en uppvärmningsrunda i skogen först.
Söndag: Kanske rida både Peggy och Tarzan och då ev. hoppa med båda, eller åtminstone Peggy.
~några söta vinterbilder på våra söta shettisar!





Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg

Sv: Tack så jättemycket!

2012-06-12 @ 22:34:06
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: LOVISA DAHLSTRÖM

Hihi aw, gud va söta! Härligt med en hästblogg :)

2012-06-13 @ 22:07:40
URL: http://nettansmile.blogg.se/


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0