Hemma idag!

Blev hemma idag då jag inte kunde dra till stallet för mitt jojo-kort var slut på pengar och mamma kunde inte köpa sommar-kortet förrens idag, men idag kommer det! Så nu blir det att träffa kompisar och bara mysa och göra allt annat kul! Men det var nog lika bra att jag inte kunde dra till stallet, hästarna får yttligare en vilodag och vädret kanske vänder! När ska sommaren börja?! *suck*

Har bara tagit det lungt, spelat xbox och städat och ja vad har jag gjort mer?... Dagen har sprungit iväg lite idag men det gör inget, fortare till imorgon då det blir stallet igen! Imorgon har jag ingen aning om vilken häst det blir, vi ska prata lite med Gunilla så får vi se då.

visst blev ritningen över vår markarbetsövning bra som Tess ritade upp?! Jag rekomenderar den!

Nu är jag hemma själv, så då blir det dunka musik!

Oden; en underbar häst som jag tog in och ryktade ett flertal gånger i det förra stallet jag red!



Hugo; En annan häst i samma hage, han mös jag bara med i hagen


                                                              
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0